Vybíráte si již dovolenou? Představujeme vám novinku pro letní sezónu 2017, kterou je známka kvality Přidaná hodnota a Záruka 24 hodin.
U vybraných hotelů cestovní kanceláře Neckermann najdete v novém katalogu Dovolená u moře 2017 logo Přidaná hodnota, které v sobě zahrnuje tyto prvky:
- Program zdraví a bezpečnosti – Pravidelně navštěvujeme hotel, abychom se ujistili, že splňuje naše zdravotní a bezpečnostní požadavky.
- Vztah s hoteliéry – Máme úzký a osobní vztah s hotelovým managementem, abychom si byli jisti, že o klienty bude dobře postaráno.
- Delegát v resortu – Delegáti navštěvují hotel několikrát týdně a mohou klientům pomoci – v jejich vlastním jazyce.
- Podpora ze zákaznického centra 24 hodin denně / 7 dní v týdnu prostřednictvím zákaznického centra.
- Sledování kvality – Manažeři kvality pracují společně s hotelem na tom, aby byly splněny naše vysoké požadavky.
- 175 let zkušeností – Již 175 let zkušeností přináší klientům důvěru a pohodlí, protože cestují s nejzkušenější cestovní kanceláří.
Zárukou 24 hodin se zavazujeme, že v případě klientovy stížnosti na ubytování (vyplývající pouze z faktických vad daných chybným popiskem v našem katalogu/na webu), problém vyřešíme do 24 hodin od oznámení. Klient musí tedy ohledně své stížnosti do 24 hodin od příjezdu do hotelu kontaktovat našeho delegáta, následně plyne 24hodinová lhůta, během které bude problém řešen. Jestliže se problém vyřeší nebo dojde k přestěhování klienta do ubytování stejného standardu a ve stejné destinaci, Záruka 24 hodin je splněna. Pokud se problém nevyřeší, má klient nárok na návrat z dovolené domů nebo na voucher, který bude moci použít na úhradu (částečnou úhradu) příští dovolené. „Záruka 24 hodin tak dává našim klientům exkluzivní možnost při nedodání nějaké ze slíbených služeb hoteliérem do 24 hodin od nahlášení stížnosti získat vysokou kompenzaci nebo se vrátit zpět do ČR,“ říká tisková mluvčí CK Neckermann Jana Hájíčková.