Příběh značky Čajová zahrada se začal odehrávat před více než 20 lety z nadšení nad horkým šálkem. Zápal pro čaj a kávu, chuť hledat kvalitu a poznávat novinky z tohoto voňavého světa nakonec přivedl manžele Kymličkovy k tomu, aby si v roce 1999 otevřeli svůj první obchod. Dnes se Čajová zahrada pyšní největší tuzemskou nabídkou – v jejich čtyřech obchodech a v e-shopu najdete na 500 druhů čaje a 60 druhů kávy z celého světa.

„K otevření prvního obchodu v Kralupech nad Vltavou nás motivovala dlouholetá láska k čaji a kávě. Z koníčku se stala naše velká vášeň, které věnujeme většinu času a energie. Náš cíl je nabídnout zákazníkům opravdovou kvalitu, kterou bychom s nadšením sami naservírovali rodině a přátelům,“ vysvětluje Pavel Kymlička.  Ke kralupskému obchůdku tak postupně přibyly další dva v Praze, prodejna a velkoobchod se sídlem v Holešovicích a e-shop nabízející velmi rychlou dodávku, odběr po celém Česku i Slovensku a pyšnící se stoprocentním hodnocením na serveru Heureka.

 

Touha hledat kvalitu vedla manžele Kymličkovy ještě ke dvěma velkým krokům. Pod ochrannou značkou GTG patřící Čajové zahradě vzniklo 37 unikátních čajových směsí z kvalitního čaje a bylin. Dopřát si tak můžete speciální detoxikační čaje, čaje, které budou chutnat a svědčit dětem nebo například směs vonící vánoční pekárnou. K vlastním čajům pak Kymličkovi přidali ještě svou pražírnu kávy v Holešovicích. I zde byla hlavním důvodem kvalita. Díky tomu, že se zrnka upraží až v Česku, dostane se káva k zákazníkům čerstvější. Své fanoušky si káva pod značkou Latino Café našla doma i v zahraničí. Tyto čaje a káva jsou v nabídce i v bio kvalitě.

„Všechny čaje nejprve ochutnáváme a třídíme, vybíráme a vyřazujeme. Na pulty se pak dostanou jen naši největší favorité, nejlahodnější čajové lístky. Jsme pyšní například na nabídku čerstvých sklizní z Indie, které dovážíme letecky přímo z Darjeelingu, na čerstvou sklizeň Yerby Maté z Brazílie Santos nebo na originální ceylonské čaje, ale i na naše vlastní originální čajové směsi, například zelený čaj Budhova inspirace. Nejvíc nás však těší to, že se naši stálí zákazníci pořád vracejí, někteří už třeba deset let a více,“ dodává Kamila Kymličková. I přes veškerý objem práce však Čajová zahrada pořád zůstává malou českou rodinnou firmou a důkazem, že i po dvou dekádách jde podnikání dělat srdcem a s radostí.

 

Written by Kateřina Novotná