Devět online roků napříč módním světem. Jeden z největších internetových obchodů ve střední a východní Evropě, který zahrnuje více než 350 značek a nabízí více než 75 000 produktů dámské, pánské i dětské módy, si získal u klientů ve fashion branži pevné místo.

K 9. výročí působení na evropském trhu připravila společnost pro své zákazníky produktové novinky v podobě uvedení prémiových brandů Swarovski, Blauer, After Label, D.A.T.E. a severských značek Arkk Copenhagen a Clean Cut Copenhagen. Nabídku doplní také britská značka Norton, která obléká motorkáře po celém světě.

Jako dárek Answear nově nabídne českým, slovenským a maďarským zákazníkům vyzvednutí objednávky v síti Zásilkovna.

Akciová společnost Wearco s.a., která internetový obchod Answear provozuje, aktuálně působí již v sedmi státech a měsíčně zaznamená přes 7 milionů návštěv. Zákazníci v České republice, na Slovensku, Polsku, Rumunsku, Ukrajině, v Maďarsku a v Bulharsku k nákupu v pohodlí domova mohou využít věrnostní program Answear.Club a díky němu získat slevy na další nákup až do výše 50 %.

Čeští zákazníci mají k dispozici navíc mobilní aplikaci, která umožňuje rychlé načítání a prohlížení produktů, snadné ukládání oblíbených kousků do wishlistu a okamžitý přístup k historii objednávek. Answear díky kreativitě a vizuálním inspiracím nabízí odpověď na jakékoliv módní výzvy, nehledě na styl, příležitost nebo roční období.

Written by Trendy Age